.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت


ردیاب آهنربایی شارژی


ردیاب آهنربایی مجهز به آهن‌رباهای قدرتمند هستند یا می‌توان آن‌ها را داخل یک محفظه مغناطیسی قرار داد که جداگانه فروخته می‌شود. دستگاه های ردیاب سیمی به منبع تغذیه خارجی نیاز دارند زیرا باتری ندارند. اما، جی پی اس های آهنربایی را می‌توان در هر مکانی روی وسیله نقلیه یا دارایی نصب کرد تا زمانی که دستگاه دارای خط دید واضحی برای دریافت سیگنال‌های GPS باشد. یک ردیاب مغناطیسی GPS به طور مداوم داده های GPS و سایر اطلاعات ضروری مانند سرعت خودرو و عادت های خطرناک راننده را منتقل می کند. شارژ مجدد ردیاب مغناطیسی نیز بسیار آسان است، می توانید به سادگی دستگاه را جدا کرده و پس از شارژ کامل آن را دوباره وصل کنید.


مزایا نسبت به ردیاب های جی پی اس سیمی


بر خلاف دستگاه های ردیاب سیمی، گزینه های قرارگیری برای این دستگاه های کاربردی نامحدود است و یکی از مزایای اصلی آنها است. می‌توانید حرکت وسایل نقلیه و دارایی‌های خود را در زمان واقعی ردیابی کنید، حتی اگر بدون اجازه شما به سرقت رفته یا جابه‌جا شوند. یکی از مواردی که باید به آن توجه کنید سطوح فلزی ضخیم و مناطق مغناطیسی است که می تواند از رسیدن سیگنال های رادیویی به دستگاه ردیابی شما جلوگیری کند. این ممکن است باعث شود ردیاب شما موقعیت وسیله نقلیه شما را به اشتباه محاسبه کند یا ردیاب را به طور کامل از پخش مکان خود متوقف کند. هیچ مشکل سازگاری برای ردیاب های مغناطیسی GPS وجود ندارد. می توان آنها را بدون هیچ دانش فنی به انواع وسایل نقلیه، کامیون ها یا دارایی ها متصل کرد تا زمانی که سطح فلزی مناسبی وجود داشته باشد. مکان ردیاب GPS برای انتقال داده های ضبط شده بسیار مهم است. شما نمی خواهید ردیاب شما به دلیل تداخل، پخش موقعیت خود را متوقف کند یا داده های ضروری را به شما بدهد.


ردیابی آهنربایی برای تمام وسایل کاربرد دارد


ردیاب‌های آهنربایی GPS یکی از بهترین راه‌حل‌های ردیابی برای کنترل دارایی‌های ارزشمند، ماشین‌آلات گران قیمت و ظروف هستند. بسیاری از صنایع تجاری وجود دارند که می توانند از این دستگاه های راحت بهره مند شوند. شرکت‌های ساختمانی، شرکت‌های حمل‌ونقل و لجستیک و شرکت‌های خدمات شهری می‌توانند در کوتاه‌مدت کل ناوگان خودرو و دارایی‌های قابل حمل خود را به یک دستگاه ردیاب مغناطیسی مجهز کنند و بدون نیاز به گذراندن یک فرآیند نصب دردناک و طولانی، شروع به ردیابی کنند. سرقت دارایی یک مسئله جدی در سراسر جهان است، اما این دستگاه های کارآمد می توانند با ابزارهای قدرتمندی مانند هشدارهای ضد دستکاری و حسگرهای حرکتی از گم شدن تجهیزات و ماشین آلات ارزشمند جلوگیری کنند.

منبع : http://tourist2.loxblog.com/



:: برچسب‌ها: ردیاب ,
:: بازدید از این مطلب : 300
|
امتیاز مطلب : 339
|
تعداد امتیازدهندگان : 109
|
مجموع امتیاز : 109
ن : مریم
ت : یک شنبه 23 بهمن 1401
.

نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی