.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

چه نوع دزدگیر اماکن را ترجیح می دهید؟

چهار نوع اصلی دزدگیر اماکن وجود دارد و شما می توانید از بین گزینه های سیمی یا بی سیم انتخاب کنید. ابتدایی ترین آنها زنگ هشدار است که صدا ایجاد می کند اما پس از فعال شدن به طور خودکار با کسی تماس نمی گیرد. این سیستم ها را می توان به تلفن های هوشمند متصل کرد، بنابراین هنگام فعال شدن زنگ هشدار یا تنظیم یا تنظیم نشدن سیستم، اعلان دریافت می کنید.

هنگامی که گزینه دوم، زنگ هشدار سارق شماره گیر را دارید، در صورت فعال شدن، به طور خودکار با شماره تلفن تعیین شده تماس می گیرد.



دزدگیر اماکن نظارت شده با یک شرکت نظارتی تماس می گیرند، که به نوبه خود می تواند با دارندگان کلید یا در صورت نیاز با پلیس تماس بگیرد، در ازای هزینه قراردادی سالانه یا ماهانه. مدرن ترین نوع دزدگیر اماکن، سیستم امنیتی خانه هوشمند است که در صورت خاموش شدن از طریق یک برنامه با شما تماس می گیرد. همچنین می توانید آن را از راه دور کنترل کنید و در برخی موارد توسط یک شرکت جداگانه قابل نظارت است.
خانه شما چقدر امن است؟
دزدگیر اماکن یک راه موثر برای محافظت از خانه شما است، اما قبل از تصمیم گیری در مورد بهترین سیستم برای نیازهای خود، ایمنی کلی ملک خود را در نظر بگیرید. علاوه بر داشتن قفل های مناسب روی درها و پنجره های خود، ممکن است بخواهید نصب پنجره های تقویت شده را نیز در نظر بگیرید.

روشنایی امنیتی در فضای باز همچنین می تواند یک بازدارنده خوب برای مزاحمان احتمالی باشد، همانطور که دوربین مدار بسته می تواند. دیوارهای بلندتر، دروازه های ایمن و نرده های محکم در اطراف خانه خود را در نظر بگیرید. رانش شن به این معنی است که صدای نزدیک شدن یک سارق شنیده می شود.

همچنین سرمایه‌گذاری روی تایمرهای چراغ‌های داخل خانه را در نظر بگیرید تا در زمان‌های مناسب روشن و خاموش شوند و این احساس را ایجاد کنند که وقتی در تعطیلات هستید، شخصی در خانه است.

آیا زنگ بی سیم می خواهید؟
هشدار سیمی شامل چندین حسگر الکترونیکی است که با سیم کشی ولتاژ پایین به یک صفحه کنترل متصل می شوند. زنگ بی سیم از سنسورهای باتری استفاده می کند که با سیگنال های رادیویی RF به صفحه کنترل متصل می شوند.

سیستم‌های بی‌سیم در حال حاضر بسیار قابل اعتماد هستند و نصب آن‌ها سریع و آسان است، اگرچه نگهداری از آنها گران‌تر است.

تجهیزات دزدگیر اماکن سیمی ارزان تر است. با این حال، نصب آن‌ها می‌تواند گران‌تر باشد، زیرا معمولاً به یک نصاب حرفه‌ای نیاز دارند که باید سیم‌ها را در اطراف خانه شما مسیریابی کند. آنها توسط کنترل پنل تغذیه می شوند.



:: برچسب‌ها: دزدگیر اماکن ,
:: بازدید از این مطلب : 272
|
امتیاز مطلب : 382
|
تعداد امتیازدهندگان : 124
|
مجموع امتیاز : 124
ن : مریم
ت : یک شنبه 17 ارديبهشت 1402
.

نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی