.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

امروزه دستگاه های DVR در چند مدل مختلف بیسیم ، باسیم و سیم کارت خور که به تازگی وارد بازار شده ، عرضه می شوند . در ادامه می خواهیم درباره دستگاه DVR سیم کارت خور توضیح دهیم اما قبل ز آن توضیحی مختصر درباره دستگاه های بیسیم و باسیم خواهیم داد

دستگاه DVR باسیم

این دستگاه ها مدل های قدیمی تری نسبت به دو مدل دیگر هستند. و این دستگاه به مودم وای فای و سیم نیاز دارد . به این صورت که از طریق سیم به مودم وای فای وصل می شود و انتقال تصویر را برای شما انجام می دهد . پس برای اینکه کسی بخواهد انتقال تصویر را قطع کند می تواند با پاره کردن سیم این کار را انجام دهد تا شما تصاویری نداشته باشید .

دستگاه DVR بیسیم

این دستگاه نسبت به دستگاه دی وی ار باسیم پیشرفته تر است و امروزه بیشتر از این مدل استفاده می شود . این دستگاه فقط به مودم وای فای نیاز دارد و دیگر سیمی در کار نیست . زیرا به صورت بیسیم به مودم وای فای متصل می شود و انتقال تصاویر را برای شما انجام می دهد .

دستگاه DVR سیم کارت خور

دستگاه دی وی ار سیم کارت خور از پیشرفته ترین مدل های حال حاضر است . زیرا این مدل حتی نیاز به مودم وای فای نیز ندارد . زیرا شما با خریداری یک سیم کارت دیگر وای فای نمی خواهید . این دستگاه DVR به این صورت عمل می کند که برای انتقال تصویر از اینترنتی که سیم کارت دستگاه دارد استفاده می کند . این دستگاه جوری است که دیگر شما نگرانی این را ندارید که وای فای قطع شود یا اینکه سیم قطع شود . شما می توانید از هر کدام از سیم کارت های همراه اول ، ایرانسل یا رایتل استفاده کنید . فقط کافی است اینترنت سیم کارت را شارژ کنید و در هر کجای دنیا انتقال تصاویر را داشته باشید .

قابلیت های دستگاه دی وی ار سیم کارت خور

قابلیت کنترل دوربین های چرخشی

قابلیت تنظیم به صورت تشخیص حرکت

قابلیت کنترل دوربین گردشی بدون نیاز به سیم کشی

قابلیت انتقال تصاویر بر روی موبایل ، تبلت ، لپ تاب از راه دور

منبع : اینجا کلیک کنید



:: بازدید از این مطلب : 214
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
ن : مریم
ت : پنج شنبه 12 اسفند 1400
.

نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی