.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

دوربین مداربسته AHD


دوربین های مداربسته AHD همان دوربین های آنالوگ هستند که کیفیت تصاویر دوربین های AHD خیلی بهتر و واضح تر شده و توانایی تولید تصاویر با کیفیت 2 مگاپیکسل 1080p را دارند که انتقال تصویر بر بستر کابل کواکسیال انجام می دهد . دوربین های AHD دارای رزولوشن استاندارد 1080pHD در مقابل دوربین های آنالوگ هستند که تنها وضوح 480p را ارائه می دهند که در نتیجه دوربین هایahd جزئیات واضح تری نسبت به دوربین های آنالوگ دارند.

دوربین مداربسته ahd
کیفیت تصویر دوربین های ای اچ دی

تفاوت اصلی دوربین های مداربسته آنالوگ با دوربین های ای اچ دی در کیفیت تصویر آنهاست . به این صورت که دوربین های ای اچ دی با کیفیت 1080p پیشتازتر از دوربین های آنالوگ است . دوربین های AHD دارای رزولوشن استاندارد 1080pHD در مقابل دوربین های آنالوگ هستند که تنها وضوح 480p را ارائه می دهند که در نتیجه دوربین های ahd  جزئیات واضح تری نسبت به دوربین های آنالوگ دارند. همچنین با این کیفیت تصویر دارای رنج قیمتی به صرفه و خیلی خوبی است .
تصویر دوربین مداربسته ای اچ دی
دوربین مداربسته AHD
معایب دوربین مداربسته ای اچ دی

با توجه به دوربین هایی که امروزه وارد بازار شده تکنولوژی دوربین های ای اچ دی قدیمی شده و شرکت های معروف سازنده کمتر از این نوع دوربین ها تولید می کند

ای نوع دوربین ها برای فضاهای کوچک مانند ساختمان های مسکونی،ویلا،فروشگاه های کوچک،آپارتمان ها،کارگاه های کوچک و از این قبیل مکان ها مناسب ترند و برای فضاهای وسیع بهتر است از دوربین های IP و بیسیم استفاده کنید.
مزایا دوربین مداربسته ای اچ دی

به نسبت کارکردش قیمت مناسبی هم دارد . یک دوربین مداربسته ای اچ دی قادر است با کیفیت 1080P تصویربرداری کند که این اندازه تصویر با رنج قیمتی دوربین های مداربسته دیگر بی نظیر است.

مناسب و به صرفه برای فضاهای کوچکی مانند فروشگاه ها،دفاتر،آپارتمان ها و مجتمع های مسکونی



:: برچسب‌ها: دوربین مداربسته ,
:: بازدید از این مطلب : 218
|
امتیاز مطلب : 17
|
تعداد امتیازدهندگان : 6
|
مجموع امتیاز : 6
ن : مریم
ت : یک شنبه 13 آذر 1401
.

ردیاب خودرو دیاگی OBD

ردیاب خودرو دیاگی از انواع دیگری از ردیاب هاست که با استفاده از آن دیگر نگران به سرقت رفتن خودروی خود نخواهید بود و میتوانید درلحظه از موقعیت دقیق خودروی خود آگاه شوید وهمچنین این ردیاب قابلیت شنودصدای داخل خودرو را فراهم میکند.

با نصب نرم افزار بر روی موبایل یا کامپیوتر خودمیتوانید از موقعیت لحظه ای و مسیرهای پیموده شده ی خودروی خود در موبایل تا 6ماه گذشته و در کامپیوتر تا یک سال گذشته آگاه شوید.



نصب آسان ردیاب دیاگی ویگو

ردیاب دیاگی دیجی ویرا نصب آسان و بدون سیم کشی دارد که براحتی بر روی تمام خودروهای انژکتوری که دارای ورودی OBD (پورت اتصال دستگاه دیاگ) میباشند میتوان نصب کرد. کافیست پورت دیاگ خودرو را پیدا کنید و ردیاب را به آن متصل نمایید.نصب آسان و سریع این ردیاب موجب شده تا بتوان آن را به راحتی به خودروهای دیگر انتقال داد.


طریقه نصب جی پی اس دیاگی

دستگاه جی پی اس دیاگ با نصب سیم کارت و اتصال به پورت OBD خودرو شروع به کار میکند و درصورتی که از پورت مورد نظر خارج شود سریعا صاحب دستگاه را مطلع میکند. این دستگاه دارای باتری داخلی و میکروفون داخلی می باشد.ولتاژ کاری ردیاب دیاگ 9 الی 36 ولت است. دارای باتری داخلی جهت نگهداری شارژ در صورت قطع برق خودرو تا زمان 2 ساعت را دارد و قابلیت کار بر روی بستر GSM و GPRS از ویژگی های عمومی این ردیاب است.

قابلیت های ردیاب دیاگ

قابلیت انتخاب محدوده خودرو

قابلیت تعریف عملکرد خودرو توسط ردیاب ویگو OB22D مثال: تعویض فیلتر روغن و …

گزارش مسافت پیموده شده

گزارش کارکرد خودرو

گزارش محدوده خودرو

هشدار ضعیف شدن باطری خودرو

موقعیت یابی (GPS) بصورت آنلاین و آفلاین از سراسر کشور

قابلیت گزارش سرعت خودرو



:: برچسب‌ها: ردیاب ,
:: بازدید از این مطلب : 256
|
امتیاز مطلب : 3
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
ن : مریم
ت : یک شنبه 13 آذر 1401
.

انواع دوربین مداربسته مخفی

دوربین های مداربسته مخفی انواع مختلف دارن که افراد با توجه به نیازی که دارتد،دوربین مخفی مورد نظر خود را خریداری می کنند. دوربین های مخفی ممکن است به دلایل مختلف خریداری شوند ، اما مهم ترین دلیل این است که بعضی از افراد آن را به دلیل کوچک و جمع و جور بودنش انتخاب می کنند،این دوربین ها جای بسیار کمی را می گیرند و همچنین بیسیم هستند که نیازی به سیم کشی های زیاد ندارند.کوچک بودن دوربین های مخفی باعث می شوند که آن را در هرجایی که میخواهید نصب کنید و دکوراسیون خانه یا محل کار خود را بهم نریزیدیا آسیب نزنید.
قابلیت های دوربین مداربسته مخفی

امروزه دوربین های مداربسته مخفی با اینکه کوچک و کوچکتر می شوند ولی ذره ای از کیفیت تصویر آن ها کاسته نمی شود و همچنین قابلیت های مختلف دیگری هم به آن اضافه می شود ، قابلیت هایی مانند ضدآب بودن، تشخیص حرکت،زوم ،رم خور انتقال تصویر و….که روز به روز به این دوربین های کوچک اضافه می شود تا خریداران بعد از خرید رضایت کامل را داشته باشند.
انواع دوربین مخفی بیسیم

قیمت انواع دوربین های مخفی با توجه به کوچک بودن و قابلیت هایشان کم یا زیاد می شود،امروزه دوربین های مخفی به شکل دوربین خودکاری ،دوربین ساعت دیواری یا ساعت رومیزی و دوربین های همچنین به شکل های دیگر نیز عرضه می شوند که تشخیص آن بسیار سخت می باشد بعضی از این مدل ها قابلیت جاسازی در منزل یا دفتر کار شما را هم دارند که ما برای پیدا کردن دوربین های مخفی دستگاه های شنودیاب یا دوربین یاب را پیشنهاد می دهیم که هر دستگاهی هم چون دستگاه شنود یا دوربین و جی پی اس هم می تواند پیدا کند این دستگاه در فروشگاه دیجی ویرا موجود می باشد و می توانید به راحتی آن را تهیه کنید.
انواع دوربین مخفی بیسیم رم خور

مدل های جدید دوربین های مخفی رمخور که مثل مدل های پریز برق دوربین دار یا سه راهی برق دوربین دار که هم رم خور هستند و هم می توانید از راه دور تصویر محیط خود را مشاهده کنید مدل های دیگر از دوربین هم هستند که خودتان باید جاساز و مخفی کنید مانند دوربین فلتی این مدل را می توانید داخل ماشین،منزل و محل کار استفاده کنید .



:: بازدید از این مطلب : 276
|
امتیاز مطلب : 13
|
تعداد امتیازدهندگان : 5
|
مجموع امتیاز : 5
ن : مریم
ت : چهار شنبه 9 آذر 1401
.

سه راهی برق دوربین دار

امروزه دوربین های مداربسته در شکل ها و انواع مختلفی عرضه می شوند که هر کدام دارای ویژگی های خاصی هستند و برای کارهای مختلفی مورد استفاده قرار می گیرند،سه راهی برق دوربین دار در دسته دوربین های مدار بسته مخفی قرار می گیرد،زیرا با داشتن لنز کوچک در یک سه راهی برق ،توجه هیچکس را جلب نمی کند.این دستگاه به صورت یک سه راهی هم کار می کند و برق می رساند.

لنز محافظ برق دوربین دار
این دوربین دارای یک لنز 10 مگاپیکسل می باشد،که تصاویر و فیلم ها را به صورت 4K وشفاف و واضح برای شما ذخیره و ثبت می کند.سه راهی دوربین دار یک میکروفون دارد که می تواند برای شما صداهای داخل محیط را ضبط کند .همچنین با داشتن قابلیت پشتیبانی از کارت حافظه تا 64 گیگابایت،فیلم ها و تصاویر و صدا ها را برای شما ذخیره می کند.

دوربین سه راهی ،یک اپلیکیشن و نرم افزار مخصوص خود را دارد که از طریق آن شما تصاویر دوربین را در هر جای دنیا که باشید می توانید دریافت کنید.این اپلیکیشن یا نرم افزار را می توانید برروی گوشی ،تبلت یا لپ تاب خود نصب کنید که هم از اندروید و هم از ios پشتیبانی میکند.

در صورت بروز حرکت می تواند برای شما هشداری مبنی بر بروز خطر بفرستد تا شما خطر را رفع کنید.



:: بازدید از این مطلب : 236
|
امتیاز مطلب : 15
|
تعداد امتیازدهندگان : 6
|
مجموع امتیاز : 6
ن : مریم
ت : یک شنبه 6 آذر 1401
.

شما با خرید جی پی اس GF07 کلیه عملکردهای امنیتی، ردیابی، نظارت، هشدار اضطراری و مدیریت را تنظیم می کنید.

این محصول دارای دو آهنربای قدرتمند تعبیه شده است، تا جایی که فلزی وجود دارد می توان مستقیماً جای آن را نصب کرد.

هنگامی که باتری محصول خاموش می شود، منبع تغذیه برای راه اندازی خودکار و ادامه شارژ وصل می شود. سیم کارت باید در هنگام شارژ وارد شود.

می توان آن را در ماشین، کیف کودک، در جیب پیرمرد و ... گذاشت.

فاصله خطای محصول بسیار کم است.

موقعیت یابی / گوش دادن از راه دور / پاسخ به تماس فعال با صدا.



امکانات:

اندازه کوچک و وزن سبک، حمل آسان.

این جی پی اس مناسب برای ردیابی وسایل نقلیه، نوجوانان، همسران، افراد مسن یا دارایی. با دو آهنربا قدرتمند در داخل، به راحتی به وسیله نقلیه متصل می شود، بدون نیاز به نصاب.
تنها چیزی که نیاز دارید یک سیم کارت فعال است برای قرار دادن در دستگاه، سپس می توانید به صورت بلادرنگ از طریق اینترنت ردیابی و نقشه برداری کنید (با Google Maps).
شماره سیم کارت را شماره گیری کنید، سپس می توانید صدای اطراف این ردیاب را بشنوید، بدون نور و بدون نویز، می توانید آنچه را که در اطراف ردیاب می گذرد به صورت بی صدا و مخفیانه نظارت و جاسوسی کنید.
    عملکرد ضبط صدا: پیام متنی 555 را به شماره سیم کارت بفرستید، پیام "Snd" را پاسخ می دهد و شروع به ضبط می کند، سیم کارت و کارت TF شامل نمی شود.

شرح:

اندازه کوچک و وزن سبک، حمل آسان.

جی پی اس GF07 آسان برای پنهان کردن، مناسب برای ردیابی وسایل نقلیه، نوجوانان، همسران، افراد مسن یا فعال.

با دو آهنربای قدرتمند در داخل، به راحتی به وسیله نقلیه محکم می شود، بدون نیاز به نصب اضافی.

تنها چیزی که نیاز دارید یک سیم کارت فعال است برای قرار دادن در دستگاه، تا بتوانید ردیابی و نقشه برداری کنید.

نظارت و جاسوسی از آنچه در اطراف ردیاب اتفاق می افتد بی سر و صدا و مخفیانه.

به طور گسترده برای ردیابی وسایل نقلیه، افراد و سایر اشیاء متحرک استفاده می شود.



:: بازدید از این مطلب : 249
|
امتیاز مطلب : 6
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
ن : مریم
ت : چهار شنبه 2 آذر 1401
.

نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی