.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

دوربین فلتی کوچک

شکل کلاسیک برای یک دوربین فلتی کوچک و محجوب است ، چیزی که می توان آن را دور از چشم انداخت و از ذهن دور کرد ، جایی که بدون توجه به آن توجه نمی شود. موارد جالب تری نیز وجود دارد ، با برخی از دوربین های جاسوسی که به عنوان اجسام معمولی مانند عینک ، لامپ یا قاب عکس تغییر شکل داده اند! همانطور که گفته شد ، استفاده از آنها معمولاً آسان است ، بنابراین حتی اگر اصلا تجربه فیلمبرداری یا عکاسی ندارید ، می توانید آنها را به کار وادار کنید. در بسیاری از موارد ، شروع ضبط دوربین به سادگی دوبار ضربه زدن روی دکمه روشن / خاموش است.

یک دوربین فلتی خوب از نظر ویژگی به چه چیزی نیاز دارد؟ یک میدان دید خوب بسیار ضروری است و به دوربین مداربسته فلتی اجازه می دهد تا آنجا که ممکن است یک اتاق یا یک منطقه را ضبط کند. کیفیت ویدئو از اهمیت کمتری برخوردار است ، زیرا احتمالاً شما این ویدیو را با در نظر گرفتن زیبایی زیبایی در نظر نمی گیرید ، بنابراین بر اساس مدل متفاوت است. برخی از دوربین های جاسوسی ممکن است Full HD یا حتی 4K ضبط کنند ، اما تعداد بیشتری ممکن است در حدود 720p به حداکثر برسند. بسته به این که از دوربین برای چه چیزی استفاده می کنید ، ممکن است شما را اذیت کند یا نکند. اگر اینطور نیست ، می توانید با برداشتن یک دوربین جاسوسی با وضوح پایین مقداری پول ذخیره کنید.

برخی از دوربین های جاسوسی دارای ویژگی های اضافی مانند دید در شب ، تشخیص حرکت یا اتصال هوشمند هستند که به آنها اجازه می دهد از راه دور با تلفن هوشمند یا دستگاه مشابه کنترل شوند. بسیاری از آنها از باتری استفاده می کنند ، اما برخی باید به برق متصل شوند. باز هم ، بسته به نیاز شما به دوربین ، این ممکن است برای شما عاملی باشد یا نباشد.



:: بازدید از این مطلب : 247
|
امتیاز مطلب : 12
|
تعداد امتیازدهندگان : 4
|
مجموع امتیاز : 4
ن : مریم
ت : سه شنبه 12 مرداد 1400
.

نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی