.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

چگونه بهترین دوربین خودرو را برای خود انتخاب کنیم؟


بهترین دوربین خودرو می‌توانند هر چیزی از یک، دو یا حتی سه دوربین داشته باشند. دوربین‌های خودرو تک دوربین، نمای بیرون را از شیشه جلو ضبط می‌کنند، دوربین‌های دوگانه یک دوربین رو به داخل اضافه می‌کنند که مخصوصاً برای رانندگانی مانند تاکسی‌ها مفید است، در حالی که دوربین خودرو سه‌دوربین بیشتر برای رانندگان حرفه‌ای هستند که مایل‌ها را طی می‌کنند. نمای اضافی از بیرون خودرو، به ویژه برای کامیون ها مفید است.

همانطور که در زیر توضیح داده شده است، هنگام انتخاب دوربین داشبورد خودرو ، رزولوشن ویدیو یک نکته کلیدی است. اکثر دوربین های داشبورد در سال 2023 می توانند فیلم را با کیفیت Full HD ضبط کنند که به طور کلی برای شناسایی جزئیات بزرگ در یک کلیپ ویدیویی کافی است. دوربین های داشبورد 4K شارپ تر هزینه بیشتری دارند، اما با وضوح بالاتر فیلم می گیرند. این امر بیرون کشیدن جزئیات مهم مانند پلاک‌ها را آسان‌تر می‌کند، که به این معنی است که دوربین‌های ماشین 4K معمولاً از منظر ایمنی اطمینان بیشتری را ارائه می‌دهند.



نرخ فریم ویدیو نیز مهم است. اکثر دوربین‌های خودرو می‌توانند با سرعت 30 فریم در ثانیه فیلم‌برداری کنند، که برای بازبینی فیلم با سرعت کامل خوب است، اما بهترین مدل‌ها می‌توانند با سرعت 60 فریم بر ثانیه عکس‌برداری کنند. این گزینه به شما این امکان را می دهد که بعد از این واقعیت فیلم برداری را کاهش دهید و گرفتن جزئیات را با سرعت نیمه آسان تر می کند. یافتن دوربین‌های که می‌توانند ویدیوی Full HD با سرعت 60 فریم بر ثانیه ضبط کنند، به‌طور فزاینده‌ای رایج است، اما فیلمبرداری 4K 60 فریم در ثانیه معمولاً برای دوربین‌های داش‌ک حرفه‌ای محفوظ است. برخی از مدل‌ها، مانند Nextbase 622GW، دارای تثبیت‌کننده تصویر دیجیتال هستند که به صاف کردن فیلم در جاده‌های پر دست‌انداز کمک می‌کند.

همچنین تعداد زیادی ویژگی وجود دارد که باید در نظر بگیرید، از جمله صفحه نمایش لمسی، یک برنامه همراه، GPS، نظارت بر پارکینگ، کنترل صوتی، ناوبری نشسته به جز چند مورد.

اگر خودروی قدیمی‌تری را بدون سیستم اطلاعات سرگرمی رانندگی می‌کنید، ارزش خرید یک دوربین داشبورد با ناوبری نشسته را دارد، اما اگر خودروی شما قبلاً ناوبری نشسته داشته باشد، فایده‌ای ندارد. داده‌های موقعیت مکانی GPS هنگام ضبط حوادث مفید هستند، در حالی که برخی حتی شامل داده‌های موقعیت جغرافیایی what3words هستند که دقیق‌ترین راه را برای تعیین دقیق وسیله نقلیه شما ارائه می‌دهد و در صورت آسیب دیدن بسیار مفید است.

شروع کار با دوربین خودرو


تجربه کلی نصب، شروع کار و سهولت استفاده در حین حرکت از دوربین به دوربین دیگر متفاوت است. در بیشتر موارد، دوربین خودرو در جایی در امتداد جلوپنجره یا شیشه جلوی خودرو نصب می‌شوند. البته، هر کجا که دوربین خود را قرار می دهید نباید دید شما را از جاده مسدود کند.

ظهور دوربین‌های عقب (یا کیت‌های کاملی که هم جلو و هم در پشت دارند) نیاز به نصب کمی دارد، زیرا این دوربین‌ها اغلب شامل کابل‌هایی هستند که از جلو به عقب اجرا می‌شوند. برای نصب صحیح این خودروها، منتظر کار بیهوده ای باشید که شامل سرپوش خودرو می شود.

دوربین‌های داشبوردی ، تکه‌های کوچک‌تری از فیلم را ضبط می‌کنند، معمولاً با افزایش یک تا دو دقیقه‌ای در هر بار. دوربین ها به طور مداوم روی قدیمی ترین کلیپ ضبط می کنند تا از پر شدن کارت حافظه نیز جلوگیری کنند.

در حالی که مدل‌های قدیمی‌تر معمولاً کاربر را ملزم می‌کردند که در صورت وقوع تصادف، کلیپ مناسب را ذخیره یا برچسب‌گذاری کند، فناوری جدید تشخیص حادثه مبتنی بر G-Sensor همه چیز را به خود اختصاص داده است و اکنون به طور خودکار از آن مراقبت می‌کند.

دوربین‌های ماشین نیز وجود دارند که دارای ویژگی‌های اضافی هستند که مانند هر فناوری دیگری، قیمت بالاتری را به همراه دارد. علاوه بر کیفیت ویدیویی بهتر مانند 4K، دید در شب و Wi-Fi داخلی یا بلوتوث برای انتقال آسان فایل نیز ممکن است شامل شود.

افزایش محبوبیت کنترل صوتی راه خود را به دوربین داشبورد هم رسانده است، بنابراین انتظار داشته باشید که الکسا و سایر فناوری‌های فعال با صدا در اوج این محدوده باشند.

حالت های پارک متعددی نیز امکان پذیر است. اینها از ویژگی مرور زمان به عنوان یک عملکرد نظارتی استفاده می کنند تا جزئیات آن مزاحم پارک خودرو را در زمانی که در حال انجام وظایف هستید به تصویر بکشند.



:: برچسب‌ها: دوربین خودرو ,
:: بازدید از این مطلب : 286
|
امتیاز مطلب : 466
|
تعداد امتیازدهندگان : 154
|
مجموع امتیاز : 154
ن : مریم
ت : چهار شنبه 10 خرداد 1402
.

نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی