.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

دزدگیر اماکن فایروال مدل F9

یکی از ساز وکار های امنیتی برای امنیت و حفاظت از یک مکان استفاده از دزدگیر اماکن است . خرید دزدگیر اماکن فایروال که از بهترین برند ها می باشد برای این کار می تواند مناسب باشد .که ما میخواهیم دزدگیر اماکن فایروال مدل F9 را به شما معرفی کنیم که از برترین مدل های فایروال می باشد . درباره ویژگی های این مدل در ادامه توضیح می دهیم تا شما بتوانید با خواندن اطلاعات آن بتوانید بهترین انتخاب را داشته باشید .


دزدگیر فایروال مدل F9 چه مزایایی دارد؟
دزدگیر اماکن فایروال مدل F9 از بهترین مدل های دزدگیر اماکن است . زیرا دارای قابلیت های پرکاربرد است .و دارای امکانات جدیدتری نسب به مدل های قدیمی تر است . برای نصب این دزدگیر ابتدا باید مکان مورد نظر شما توسط کارشناس و متخصص بررسی شود تا دزدگیر و دستگاه های همراهش در جای مناسب خود قرار گیرند .
دزدگیر اماکن فایروالF9
از ویژگی های این مدل دزدگیر اماکن می توان به صفحه نماشگر روی دستگاه اشاره کرد که روی این صفحه نمایشگر میزان آنتن دهی ،وضعیت خط تلفن ثابت ،دمای محیط،تاریخ وساعت نمایش داده می شود . که این صفحه نمایشگر فارسی بوده وهمچنین دزدگیر  مدل F9 دارای سخنگوی فارسی نیز می باشد . این مدل منوی کاربردی راحتی دارد که شما می توانید به آسانی با آن کار کنید .
دزدگیر F9 می تواند 17 پیام را به صورت جداگانه برای زون های باسیم و بیسیم  ضبط کند. شما با نصب میکروفون خارجی برای دستگاه می توانید صدای اطراف محی را شنود کنید . در صورت قطع و وصل و ضعیف بودن برق شهر به شما اطلاع می دهد . در صورت تحریک سنسور ها ، با اعلام  شماره زون به شما پیامک می کند . 22 حافظه تلفن دارد که 10 حافظه برای تلفن،10 حافظه برای پیامک 2 حافظه مخفی دارد .
ویژگی های دیگر دزدگیر f9 فایروال
مدل f9 می تواند به طور همزمان هم با سیمکارت و هم با خط تلفن ثابت کار کند . کلیه هشدارها و گزارش ها را می تواند از طریق تلگرام به چت شخصی ، گروه یا کانال ارسال کند. در زمان هایی که خط تلفن شهری ،فیوز AUX و یا باتری قط شود به شما هشدار می دهد و اعلام می کند . دزدگیر اماکن فایروال مدل F9 با 20 حافظه ریموت و 64 حافظه سنسور با شماره های اختصاصی طراحی شده است. از راه دور یا از طریق صفحه کلید می توانید شارژ سیم کارت را چک کنید و همچنین شارژ کنید .



:: بازدید از این مطلب : 230
|
امتیاز مطلب : 35
|
تعداد امتیازدهندگان : 9
|
مجموع امتیاز : 9
ن : مریم
ت : دو شنبه 30 آبان 1401
.

ردیاب فندکی خودرو 

امروزه با افزایش سرقت وسایل نقلیه شرکت ها به دنبال این هستند تا ابزاری را تهیه کنند تا علاوه بر کوچک بودن از قابلیت مخفی بودن هم بهره ببرد .ردیاب فندکی خودرو یکی از این ابزارهای پیشرفته میباشد که در کنار کوچک بودن قلبیت مخفی بودن را نیز دارد .چرا که این ردیاب مانند شارژرهای فندکی است و دارای دو پورت USB می باشد تا کسی به آن شک نکند . شما حتی می توانید از این پورت ها برای شارژ کردن گوشی موبایل خود استفاده کنید  ردیاب فندکی خودرد از معدود جی پی اس ها خودرو می باشد که در معرض دید قرار میگیرد و کسی به ردیاب بودن آن شک نمی کند. 

ردیاب فندکی سیمکارتی

قابلیت های ردیاب فندکی خودرو  این ردیاب قابل استفاده برای همه جور وسیله نقلیه می باشد فقط کافی است جای فندکی داشته باشد . دارای موقعیت یابی بسیار دقیق است چرا که از چند سیستم موقعیت یابی استفاده می کند تا موقعیت جغرافیایی وسیله نقلیه شمارا به درستی و دقیق نشان دهد. ردیاب فندکی با ابعاد84*44*38 میلی متر و وزن 72 گرم جزو ردیاب های کوچک و مخفی قرار می گیرد. شما می توانید برای این ردیاب محدوده امن تعریف کنید به این صورت که اگر از محدوده جغرافیایی مورد نظر شما خارج شود به شما یک پیام کوتاه یا هشدار ارسال می کند . یا اگر این ردیاب از فندکی خودرو جدا شود نیز به شما اطلاع داده می شود .  جی پی اس فندکی خودرو همچنین دارای یک دکمهsos میباشد که در صورت داشتن وضعیت اضطراری می توانید آن را فشار دهید و برای کسانی از قبل مشخص کردید پیام کوتاه یا sms فرستاده میشود. این ردیاب فندکی دارای شنود نیز می باشد و صداهای داخل کابین را به صورت واضح برای شما پخش می کند .      نوع اتصال:بیسیم     نرم افزار : دارد     میکروفون : دارد     وزن : 72 گرم     باتری : دارد     نگهداری شارژ : تا سه روز     پورت یو اس بی : دارد     برق مورد نیاز : 12v     ردبابی آنلاین : دارد



:: برچسب‌ها: ردیاب خودرو ,
:: بازدید از این مطلب : 220
|
امتیاز مطلب : 15
|
تعداد امتیازدهندگان : 5
|
مجموع امتیاز : 5
ن : مریم
ت : یک شنبه 22 آبان 1401
.

دوربین مداربسته AHD 

دوربین های مداربسته AHD همان دوربین های آنالوگ هستند که کیفیت تصاویر دوربین های AHD خیلی بهتر و واضح تر شده و توانایی تولید تصاویر با کیفیت 2 مگاپیکسل 1080p را دارند که انتقال تصویر بر بستر کابل کواکسیال انجام می دهد . دوربین های AHD دارای رزولوشن استاندارد 1080pHD در مقابل دوربین های آنالوگ هستند که تنها وضوح 480p را ارائه می دهند که در نتیجه دوربین هایahd جزئیات واضح تری نسبت به دوربین های آنالوگ دارند.

کیفیت تصویر دوربین های ای اچ دی 

تفاوت اصلی دوربین های مداربسته آنالوگ با دوربین های ای اچ دی در کیفیت تصویر آنهاست . به این صورت که دوربین های ای اچ دی با کیفیت 1080p پیشتازتر از دوربین های آنالوگ است . دوربین های AHD دیجی ویرا دارای رزولوشن استاندارد 1080pHD در مقابل دوربین های آنالوگ هستند که تنها وضوح 480p را ارائه می دهند که در نتیجه دوربین های ahd  جزئیات واضح تری نسبت به دوربین های آنالوگ دارند. همچنین با این کیفیت تصویر دارای رنج قیمتی به صرفه و خیلی خوبی است . تصویر دوربین مداربسته ای اچ دی دوربین مداربسته AHD معایب دوربین مداربسته ای اچ دی  با توجه به دوربین هایی که امروزه وارد بازار شده تکنولوژی دوربین های ای اچ دی قدیمی شده و شرکت های معروف سازنده کمتر از این نوع دوربین ها تولید می کند  ای نوع دوربین ها برای فضاهای کوچک مانند ساختمان های مسکونی،ویلا،فروشگاه های کوچک،آپارتمان ها،کارگاه های کوچک و از این قبیل مکان ها مناسب ترند و برای فضاهای وسیع بهتر است از دوربین های IP و بیسیم استفاده کنید. مزایا دوربین مداربسته ای اچ دی  به نسبت کارکردش قیمت مناسبی هم دارد . یک دوربین مداربسته ای اچ دی قادر است با کیفیت 1080P تصویربرداری کند که این اندازه تصویر با رنج قیمتی دوربین های مداربسته دیگر بی نظیر است.  مناسب و به صرفه برای فضاهای کوچکی مانند فروشگاه ها،دفاتر،آپارتمان ها و مجتمع های مسکونی



:: برچسب‌ها: دوربین مداربسته ,
:: بازدید از این مطلب : 224
|
امتیاز مطلب : 6
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
ن : مریم
ت : یک شنبه 22 آبان 1401
.

دوربین چرخشی پریز برق امروزه در دنیا همواره شرکت های دوربین مداربسته به دنبال ساخت و عرضه دوربین هایی هستند تا به راحت ترین شکل نصب شود.دوربین چرخشی پریز برق هم از همین نوع دوربین های مداربسته است.شما با خرید دوربین چرخشی پریز برق دیگر نیازی به نصاب ندارید .همچنین هیچ نیازی به سیم کشی ندارید .به این دلیل که این دوربین فقط نیاز به پریز برق دارد .این دستگاه با داشتن دوشاخه به راحتی نصب می شود.

قابلیت های دوربین چرخشی پریز برق

 از قابلیت های مهم دیگر این دوربین علاوه بر نصب راحت،چرخش این دوربین است.دوربین مداربسته پریز برق می تواند تا 360 درجه افقی و تا 90 درجه عمودی چرخش داشته باشد .لنز دوربین 2 مگاپیکسل و کیفیت تصویرآن 1080p می باشد که تصاویر FULL HD را به شما تحویل می دهد. داشتن اسپیکر و میکروفون از دیگر قابلیت های این دستگاه است که شما می توانید با افرادی که اطرف دوربین هستند صحبت کنید .

 دوربین چرخشی پریز برق دارای دزدگیر حرکتی هم است.به این صورت که شما با فعال کردن این قابلیت دوربین فقط در زمان هایی که حرکت جلوی آن اتفاق می افتد فیلمبرداری را شروع می کند . این محصول مناسب فضاهای بیرونی هم هست زیرا ضد آب و گرد و غبار می باشد.دارای LED مادون قرمز که دید در شب رنگی تحویل می دهد .از کارت حافظه تا 128 گیگابایت پشتیبانی می کند.



:: بازدید از این مطلب : 264
|
امتیاز مطلب : 14
|
تعداد امتیازدهندگان : 4
|
مجموع امتیاز : 4
ن : مریم
ت : شنبه 14 آبان 1401
.

نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی