.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

آیا استفاده از دوربین خودرو قانونی است؟

بله، استفاده از دوربین خودرو قانونی است، اما تنها در صورتی که به درستی در یک موقعیت ثابت نصب شده باشد، هنگام رانندگی آن را به صورت دستی کار نمی‌کنید و دید راننده را از جاده جلو، پشت و هر دو طرف مخفی نمی‌کند. از وسیله نقلیه


مسائل خصوصی دوربین خودرو


ضبط ویدیو دوربین خودرو در حین رانندگی در جاده‌های عمومی مشکلی ندارد، زیرا نگرانی‌های مربوط به حریم خصوصی معمولاً در مکان‌های عمومی اعمال نمی‌شود، اما به دقت در مورد نحوه استفاده از ویدیوهای حاصل فکر کنید. نشان دادن آنها به پلیس یا بیمه گذاران نباید مشکلی داشته باشد، اما ممکن است همیشه ارسال آنها به صورت آنلاین مشکلی نداشته باشد.


نصب دوربین خودرو


دو روش برای نصب دوربین ماشین وجود دارد.

براکت با مکنده: این روش برداشتن آن را برای امنیت یا انتقال به خودروی دیگر آسان‌تر می‌کند، اما می‌تواند در جای خود جابجا شود یا خارج شود.

چسب: این روش به شما چسباندن دائمی و خطر حرکت بسیار کم را می دهد، اما اگر شکسته شود یا بخواهید آن را ارتقا دهید، جدا کردن آن دشوار است.

در هر دو مورد، معمولاً یک سوئیچ آزاد کردن دوربین وجود دارد که پایه را روی شیشه جلو باز می کند.

دوربین خودرو دیجی ویرا باید پشت یا درست زیر آینه دید عقب قرار بگیرند. این به این دلیل است که داشبورد حواس راننده را پرت نمی کند و در عین حال بیشترین میدان دید را برای لنز فراهم می کند. با این حال، این قرارگیری می تواند دسترسی به دکمه های داشبورد، دیدن صفحه نمایش یا بیرون آمدن کارت حافظه را دشوار کند. اینجاست که یک برنامه همراه همراه به کار می آید.
تشخیص ضربه
هنگامی که ماشین ضربه خورده یا حرکت کرده است، این نکته را یادداشت می کند - همه دوربین های داشبورد باید این ویژگی را داشته باشند. بیشتر با استفاده از مهر تاریخ و زمان، که شامل لحظات منتهی به حادثه و پس از آن است، بخش ویدیو را برجسته و جدا می‌کنند. برخی از مدل ها به طور خودکار این ویدیو را در یک فایل جداگانه ذخیره می کنند که حذف نمی شود. آنها همچنین ممکن است اطلاعات مربوط به نیرو و جهت ضربه را ثبت کنند. در صورت وجود، این اطلاعات بر روی ویدیو مهر می زند یا از طریق نرم افزار موجود در دسترس است.



:: برچسب‌ها: دوربین خودرو ,
:: بازدید از این مطلب : 245
|
امتیاز مطلب : 596
|
تعداد امتیازدهندگان : 208
|
مجموع امتیاز : 208
ن : مریم
ت : دو شنبه 26 تير 1402
.

ردیاب خودرو کوچک


ردیاب‌ خودرو کوچک بهترین ابزار جاسوسی هستند که حتی جیمز باند نیز آن را تأیید می‌کند. این دستگاه‌های کوچک به شما کمک می‌کنند چیزهایی را که برایتان مهم‌تر هستند، بدون توجه به جایی که هستند، بررسی کنید. از ردیابی موقعیت مکانی فرزندتان در سفر مدرسه گرفته تا نظارت بر ماجراهای حیوان خانگی مورد علاقه‌تان، این ابزارهای مبتکرانه می‌توانند در امنیت شخصی بازی را تغییر دهند. اما با وجود گزینه های بسیار زیاد در بازار، انتخاب گزینه مناسب ممکن است زمان بر باشد. برای محدود کردن جستجوی شما، ما این راهنمای خرید را با تمام عواملی که باید قبل از خرید در نظر بگیرید، گردآوری کرده‌ایم.



در یک ردیاب خودرو کوچک به دنبال چه چیزی باشید
نوع ردیاب
دو نوع ردیاب جی پی اس کوچک وجود دارد: زمان واقعی و غیرفعال. ردیاب‌های بی‌درنگ به‌روزرسانی‌های مکان را در زمان واقعی ارائه می‌کنند، در حالی که ردیاب‌های غیرفعال داده‌های مکان را ذخیره می‌کنند که می‌توانید بعداً دانلود کنید. ردیاب بلادرنگ راهی است که می‌توانید در صورت نیاز به نظارت بر چیزی در زمان واقعی مانند یک کودک یا حیوان خانگی بروید. ردیاب غیرفعال ممکن است مناسب‌تر باشد اگر بخواهید چیزی را برای مدت طولانی تماشا کنید، مانند ناوگان وسایل نقلیه.

دقت ردیابی
ردیابی دقیق در زمان واقعی هنگام استفاده از یک ردیاب خودرو کوچک GPS حیاتی است. به مشخصات دقت هر دستگاه توجه کنید. بسیاری از دستگاه ها دارای سنسورهای با دقت بالا هستند که دقت دقیقی تا یک متر یا کمتر را ارائه می دهند. برخی از ماشین‌ها دارای فناوری GPS داخلی (A-GPS) هستند.

پوشش
محدوده یا ناحیه پوشش دستگاه برای اطمینان از عملکرد ردیابی قابل اعتماد در فواصل طولانی یا مناطقی که دریافت سلولی ضعیف یا وجود ندارد، حیاتی است. قابلیت های محدوده به طور قابل توجهی بین مدل های مختلف متفاوت است. برخی پوشش جهانی ارائه می دهند، در حالی که برخی دیگر ردیابی را تنها به یک کشور یا منطقه خاص محدود می کنند. در نظر بگیرید که کجا از ردیاب استفاده خواهید کرد و آیا با نیازهای شما مطابقت دارد یا خیر.

خصوصیات پیشرفته
بسیاری از دستگاه‌ها ویژگی‌های پیشرفته‌ای مانند geofencing را ارائه می‌کنند که به کاربران این امکان را می‌دهد تا مرزهای مجازی را در اطراف مناطق خاص حفظ کنند و هنگام ورود یا خروج دستگاه‌هایشان به آن دامنه‌ها، اعلان‌ها را دریافت کنند. هشدارهای سرعت هر زمان که کاربران از محدودیت‌های سرعت تعیین‌شده عبور کنند، اطلاع می‌دهند. آنها همچنین تاریخچه موقعیت مکانی را ارائه می دهند که به کاربران امکان می دهد سوابق تاریخی حرکت را در دوره های طولانی برای یادآوری بعدی نگه دارند. هنگام انتخاب یک محصول، اطمینان حاصل کنید که این ویژگی‌ها را در خود دارد یا حداقل از طریق یک برنامه یا وب‌سایت همراه امکان دسترسی را فراهم می‌کند.

منبع : سایت دیجی ویرا



:: برچسب‌ها: ردیاب خودرو ,
:: بازدید از این مطلب : 250
|
امتیاز مطلب : 522
|
تعداد امتیازدهندگان : 179
|
مجموع امتیاز : 179
ن : مریم
ت : یک شنبه 18 تير 1402
.

دوربین لامپی چیست؟


به زبان ساده، دوربین لامپی یک لامپ با دوربین امنیتی است.

با این حال، این به طور کامل توصیفی از گجت نیست زیرا دارای ویژگی‌های دیگری است که کاربرد آن را گسترش می‌دهد، از جمله میکروفون و بلندگو برای اینترکام صوتی.

اگر به دلیل موج فزاینده دزدی و ، هر زمان که خانه یا فروشگاه خود را ترک می کنید، ذهن شما آرام نمی گیرد، وقت آن است که روی یک دوربین لامپی سرمایه گذاری کنید.

دوربین مداربسته لامپی دیجی ویرا دارای یک لنز دوربین 1080-P است - راه دیگری برای گفتن "سلام" به عکس ها و فیلم های با کیفیت بالا. این برای ضبط زنده به تلفن هوشمند شما ارسال می شود و بسته به گزینه موجود در ابر یا کارت SD نیز ذخیره می شود.



دوربین های معمولی در تولید زوایای کور بدنام هستند و این نقص به دلیل میدان دید محدود است. دوربین لامپی نور با دامنه دید گسترده 110 درجه و چرخش 360 درجه، پوشش کاملی را بدون از دست دادن هیچ ناحیه ای ایجاد می کند.

هنگامی که مزاحمان از کنار آن می گذرند، دوربین طرح لامپ نور با هوشمندی برای تشخیص اجسام متحرک و دنبال کردن آنها به لطف حسگر حرکت و ویژگی های ردیابی خودکار ساخته شده است. در همان زمان، دوربین از طریق تلفن هوشمند به شما اطلاع می‌دهد و به شما این امکان را می‌دهد که زنگ هشدار داخلی را برای ترساندن مزاحمان به صدا درآورید.

از آنجایی که دوربین امنیتی لامپ برای نصب در یک سوکت لامپ معمولی ساخته شده است، می توانید مطمئن باشید که دوربین در اتاق نشیمن یا گاراژ شما قرار می گیرد بدون اینکه نگران نصب پریزهای خاص باشید. با سوکت E26/E27 سازگار است.

شما می توانید از دوربین امنیتی لامپ به عنوان یک لامپ معمولی در شب استفاده کنید. LED های سفید فوق العاده روشن آن نور روشنی را ارائه می دهند. همراه با LED های IR، دوربین امنیتی لامپ نور به اندازه کافی دید در شب را برای نظارت در شب تولید می کند.

باید ببینید: برای دریافت دوربین امنیتی لامپ به طور مستقیم از وب سایت رسمی اینجا را کلیک کنید

ویژگی های کلیدی: بررسی دوربین امنیتی لامپ نور
میدان دید 110 درجه
چرخش کامل در زاویه 360 درجه
لنز دوربین HD (1080P)
حساسیت حرکتی
ردیابی خودکار
سازگاری با سوکت لامپ E26/E27
دید در شب تمام رنگی
پشتیبانی از کارت SD
سیستم هشدار داخلی
سازگاری برنامه دوربین امنیتی لامپ
ویژگی های دوربین امنیتی لامپ
سنسور حرکت و ردیابی خودکار



:: برچسب‌ها: دوربین لامپی ,
:: بازدید از این مطلب : 258
|
امتیاز مطلب : 552
|
تعداد امتیازدهندگان : 179
|
مجموع امتیاز : 179
ن : مریم
ت : پنج شنبه 1 تير 1402
.

نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی